Zarabianie w Krakowie

Głównym z trudnych przeszkód w większości polskich miast jest infrastruktura drogowa. Nasze miasta są nie zaadaptowane do tak wielkiego natężenia korków, jaki powstał poprzez wzrost liczby aut na polskich szosach. Z tego powodu główną z najważniejszych inwestycji jakie powinno podjąć prawie każde miasto jest zainwestowanie środków w transport i infrastrukturę komunikacyjną. Nawierzchnie drogowe i transport miejski to priorytet, który pozwoli zwiększyć wygodę krakowian a także usprawni integralność infrastruktury miasta.

Na tle okolicznych gmin, nowe projekty drogowe jakie realizuje Kraków mocno się wyróżniają. Mieszkańcy w referendum wypowiedzieli się za metrem, ale przed tym jak ono powstanie, w komunikację tramwajową i autobusową oraz rozwój dróg trzeba zainwestować sporo pieniędzy . Spośród ważniejszych inwestycji trzeba podkreślić:
w pełni elektryczną nitkę autobusową – pierwszą w Polsce,
nowoczesne torowisko na Ruczaju,
w pełni rozwinięty dworzec PKP wraz z galerią handlową.
Oprócz tego, w planach Kraków przewiduje inwestycje w przynajmniej kilkanaście nowoczesnych połączeń pomiędzy już wybudowanymi drogami i remonty istniejących tras autobusowych i dróg dojazdowych.
Mieszkańcy napraw nie lubią – problemy w poruszaniu się i dotarciu do pracy przeszkadzają na co dzień. Trzeba zaś pamiętać, że bez inwestycji infrastruktura nie może być lepsza i by było wygodniej, wymagać trzeba wytrwałości.Jacek Majchrowski
Inwestycje w rozwój transportu to nie jedynie nowe drogi, ale również doskonalszej jakości powierzchnia dróg, która będzie dłużej jak nowa i odporna. (jednym z przykładów może być odporna na ścieranie nawierzchnia drogi na skrzyżowaniu Zakopiańska – Brożka oraz na zewnętrznej jezdni Wadowickiej). Jasnym jest to, że, Kraków wymaga jeszcze kolejnych zmian i nowych pomysłów, by jeździło się po nim dobrze. Zarówno samochodem, ale też komunikacją miejską. Mimo to da się zauważyć jasno, że wszystko jest na najlepszej trasie do tego, by Krakusom żyło się tu zdecydowanie wygodnie i przyjemnie.